äntligen myndig!

jag måste helt enkelt slänga in ett litet inlägg endå, berätta för er få hur min dag har varit. inte vilken dag som helst utan min artonårs dag! äntligen. haft en mysig dag med både lite av min och mycket av marcus familj, hoho. har fått totalt 2600 kronor, smycken, prydnader, blommor, skor, kläder, kokbok, godis, bok. grymt glad, tack så mycket igen alla! just nu är marcus nykär och jag vet inte varför haha, världens goaste. ska väl mysa ner med honom nu innan han blir surig. så ja, det här med bloggningen får komma när jag känner mig glad och har något jag vill dela med mig. idag har jag kännt mig speciell, och det får mig att bli glad igen. det finns folk som faktiskt tycker om mig, för den jag är! :)

bilder på allting kommer nog imorgon om jag bloggar då, det är ju skoldags då. äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0