du var den jag ständigt ville stå bredvid

blev valbo idag med marcus och wille, ett tag med marcus far också. fick med oss en massa, bla en byro så äntligen ska kläderna ur flyttlådorna! höhö. köpte mig även kläder, men bara en kofta från mellandagsrean, finns aldrig något på rea tycker ja. därför det reas ut, hihihöö. köpte mig iallafall ett par jeans från gina, ett par högmidje som var för små, och dem inns inte att byta i gävle. bajs, får lämna tillbaka mina bebisar då.. ska ju till gävle imorgon med ida och julia, även på torsdag med tjejerna. så blir ett himla gävle åkande. jaja, nu blir det mys med gopojken min, sedan sussa om jag ska orka upp nio imorgon. puss på er fina :)


PÅ JULAFTONENENN. fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0