en bra start på lovet

det enda som stod på schemat idag var kika på julshowen, inte för att vara taskig men det var inte värt det. den sög, det enda bra var såklart bästa stinis! efter den blev det hem till jempa en sväng sedan julhandla lite, hittade på elin också! fick med mig en julklänning, hatar kläningar men det är ju jul så jag får väl offra mig då.. och även en warpkofta från stadium, velat ha den i flera år bokstavligen. hemma blev det inte mycket göra innan jag gjorde iordning mig inför träningsmatch med hockeyn, åh så roligt det var! och skönt att vara på isen igen, gick helt okej för att inte spelat på länge. saknat laget också ♥

imorgon ska jag och marcus bara slå in julklappar & mysa ihjäl oss. fast det gjorde vi idag också, älskar min pluttis så himla mycket. min absoluta favorit person. ily


bild tagen från cup förra året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0