jag har inget mer än mina tankar

fått en underbar idé inspererad av jenny. jag ska samla ihop alla mina bästa bilder ur mina fina minnen som jag har på datorn. och sedan framkalla dem, sätta i dem i en fin bok och skriva när och vilka. åh, längtar, bästa sättet att hålla sina minnen vid liv. har trott allt en massa bilder från tider man glömt. ♥

dagen började med inställt tåg men slutade med ett par leenden i skolan, bästa klassisarna. sedan har jag även vålgästad jennys nya lägenhet. fy så fint det var, där tilbringar jag morgon natten- blev även en liten shopping tue med filippa och jenny innan jag tog tåget hem. hem till världens underbaraste människa. vi har duschat och käkat, nu ska vi dra igång a sebian film, hua. men vi hörs eller ses. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0