under år 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- ja, en massa saker!

Har du några nyårslöften?

- jag hade det till 2011,men höll inte en dag. detta år ska jag klara löftet, med det får ni veta senare.

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- alltså, jag orkar inte tänka. kanske

Vilka länder besökte du?
- kreta, tror jag

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- ooj, hela feburari, för den månaden var inge vidare. men kommer även minnas december, å just ja juli också!

Vad var din största framgång 2011?
- vad jag tycker, så har jag mognat på slutet av året. jag har ju flyttat hemifrån och tar mer ansvar, och framförallt lärt mig klara mig på egen hand!

Största misstaget?
- förlorade mina allra bästa vänner.


Bästa köpet?
- min iphone nog

Vad spenderade du mest pengar på?
-
kläder antar jag..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- marcus. han fanns för mig varje dag hela 2011. svek mig aldrig. älskade du, frågan är hur han har orkat med mina problem..

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- alltså, alla låtar påminner mig om olika saker.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- mycket ledsnare, men endå glad

Vad önskar du att du gjort mer?
- pluggat osv

Favoritprogram på TV?
- alla dokusopor på tv3 & tv4, heheha

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Var ledsen, haha

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- tråkig, äcklig, typ sådär mjukis

Den bästa nya personen du träffade?
- oj, inte träffat så många nya. men typ junis gänget då!

nu missar jag nog tåget, så hejdp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0